منتدى ماى ايجى 2012،2011
منتدى ماى ايجى 2012،2011
منتدى ماى ايجى 2012،2011
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى ماى ايجى 2012،2011

تحية لشهداء ثورة 25 يناير

الرئيسيةافلام اجنبيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حصريا وبلا منافس عبد الهادى العجوز (( انا ليا حق عندك )) ولع بيها الدنيا جامده جدا

كاتب الموضوعرسالة
ahmed el hendy
مشرف قسم الافلام وقسم الاغانى الشعبى
مشرف قسم الافلام وقسم الاغانى الشعبى
ahmed el hendy

ذكر
العمل/الترفيه : نت
المزاج : عالى
مزاجى : حصريا وبلا منافس عبد الهادى العجوز (( انا ليا حق عندك )) ولع بيها الدنيا جامده جدا Hahaha10
الوسام : حصريا وبلا منافس عبد الهادى العجوز (( انا ليا حق عندك )) ولع بيها الدنيا جامده جدا Tamauz
الهويات : حصريا وبلا منافس عبد الهادى العجوز (( انا ليا حق عندك )) ولع بيها الدنيا جامده جدا Sports10
علم بلدك : حصريا وبلا منافس عبد الهادى العجوز (( انا ليا حق عندك )) ولع بيها الدنيا جامده جدا Eg10
الوظيفة : حصريا وبلا منافس عبد الهادى العجوز (( انا ليا حق عندك )) ولع بيها الدنيا جامده جدا Accoun10
رسالة SMS : حصريا وبلا منافس عبد الهادى العجوز (( انا ليا حق عندك )) ولع بيها الدنيا جامده جدا 00020310

حصريا وبلا منافس عبد الهادى العجوز (( انا ليا حق عندك )) ولع بيها الدنيا جامده جدا Empty
مُساهمةموضوع: حصريا وبلا منافس عبد الهادى العجوز (( انا ليا حق عندك )) ولع بيها الدنيا جامده جدا   حصريا وبلا منافس عبد الهادى العجوز (( انا ليا حق عندك )) ولع بيها الدنيا جامده جدا Icon_minitimeالإثنين يناير 05, 2009 2:44 am

رجعنا تانى مع الشغل الجديد

والشغل ال هايولع ديجهات مصر

وبدون تقليد شغلنا معروف والحمد لله

والاغنيه بدون بصمه صوت

ويالا بقى خليها تولع

وال عايز يتحدى يتحدى

من ماندو وبس

عبد الهادى العجوز

(( انا ليا حق عندك ))

حمل من هنا ياباشا

حصريا وبلا منافس عبد الهادى العجوز (( انا ليا حق عندك )) ولع بيها الدنيا جامده جدا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حصريا مع ملك الحصريات و اجدد الموالد الشعبية مولد العيوطة 2009 بس حاجة هتولع الدنيا
» ولع الدينا لمحمود الحسينى اغنية((اواواواو واااا 2008))بدرامز هنسكر الدنيا
» اغنية اسامة الحسينى قلب ولا يسوى دراما جامده جدا
» الاغنيه اللى هتكسر الدنيا الاهلى الاهلى اسامه غالى 2009 للاهـــلى
» ولعــــــــــــت خلاص نجم بلبيس السيد البرنس توزيع الاستوديو جامده جـــــــــــداا